Find-Relation Websted
Forum start Forum start > Sl�gtsforskning > Generel debat om Sl�gtsforskning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - slettet fra et familietr� p� internettet
  FAQ FAQ  S�g i forum S�g  Begivenheder Begivenheder  Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

slettet fra et familietr� p� internettet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 3,50  Emne S�g Emne S�g  Emne funktioner Emne funktioner
troels Se drop down
Newbie
Newbie

Medlem siden: 31Mar2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 1
Indl�g funktioner Indl�g funktioner   Tak (0) Tak(0)   Cit�r troels Cit�r  BesvarSvar Direkte Link til dette Indl�g Emne: slettet fra et familietr� p� internettet
    Sendt: 31Mar2011 kl. 5:06pm
Hejsa

Hejsa kan det passe at man ikke kan blive slettet fra et familietr� / sl�gtsbog som er p� internettet, nok er det uf�lsom (banale) oplysninger s�som navne, f�dsels og d�ds�r er offentliggjort p� Internettet uden samtykke.

Men det er mit navn s� bestemmer jeg forh�belige selv hvor det optr�der i privatregi, jeg kan blive slettet fra forum / Chat / Debat / Blogs / Netbanker / Webmail / Netbutikker.

Og det kan ikke passe at det er som udgangspunkt sl�gtsforskeren, der selv m� vurdere, om oplysningerne lovligt kan offentligg�res uden samtykke fra de registrerede personer. Jeg skal hermed oplyse at det er min mor der har givet de oplysningerne vider s� jeg kun optr�der i familietr�etAngryAngryAngryAngry
Angry

Med venlig hilsen

Troels J�rgensen

Redigeret af troels - 01Apr2011 kl. 6:44pm
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret p� 0,119 sekunder.