slettet fra et familietr� p� internettet |
Besvar |
Forfatter | |
troels
Newbie Medlem siden: 31Mar2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 1 |
Indl�g funktioner
Tak(0)
Sendt: 31Mar2011 kl. 5:06pm |
Hejsa
Hejsa kan det passe at man ikke kan blive slettet fra et familietr� / sl�gtsbog som er p� internettet, nok er det uf�lsom (banale) oplysninger s�som navne, f�dsels og d�ds�r er offentliggjort p� Internettet uden samtykke. Men det er mit navn s� bestemmer jeg forh�belige selv hvor det optr�der i privatregi, jeg kan blive slettet fra forum / Chat / Debat / Blogs / Netbanker / Webmail / Netbutikker. Og det kan ikke passe at det er som udgangspunkt sl�gtsforskeren, der selv m� vurdere, om oplysningerne lovligt kan offentligg�res uden samtykke fra de registrerede personer. Jeg skal hermed oplyse at det er min mor der har givet de oplysningerne vider s� jeg kun optr�der i familietr�etMed venlig hilsen Troels J�rgensen
Redigeret af troels - 01Apr2011 kl. 6:44pm |
|
Besvar | |
Tweet
|
Skift forum | Forum tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |