Find-Relation Websted
Forum start Forum start > Sl�gtsforskning > Efterlysning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Efterkommere til Jens S�rensen, Strellev
  FAQ FAQ  S�g i forum S�g  Begivenheder Begivenheder  Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterkommere til Jens S�rensen, Strellev

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 3,50  Emne S�g Emne S�g  Emne funktioner Emne funktioner
Find-Relation Se drop down
Admin Group
Admin Group

Medlem siden: 08Jan2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 156
Indl�g funktioner Indl�g funktioner   Tak (0) Tak(0)   Cit�r Find-Relation Cit�r  BesvarSvar Direkte Link til dette Indl�g Emne: Efterkommere til Jens S�rensen, Strellev
    Sendt: 17Feb2004 kl. 10:11am

4 Familie Websteder p� Find-Relation omfatter efterkommere til Kaptajn Jens S�rensen, Strellev (1733-1817) .

3 af Familie Webstederne er prim�rt baseret p� oplysninger fra bogen

EFTERKOMMERE EFTER KAPTAJN JENS S�RENSEN STRELLEV 1733 - 1986:

Kirstine Johannesdatter Sl�gt, efter hans 2. barn Johannes Jensen (1788-1865) - http://find-relation.dk/JohannesJensenTree.htm
Hans Jensens Sl�gt, efter hans 5. barn Hans Jensen (1794-1870) - http://find-relation.dk/HansJensenTree.htm
Hans Pertou Jensens Sl�gt, efter hans 6. barn Hans Pertou Jensen (1797-1881). - http://find-relation.dk/HansPertouTree.htm

Undertegnede er TipOldebarn til hans 3. barn Bodil Kirstine Jensdatter (1790-1847).
P� Familie Webstedet Elna Valborg Jensens Sl�gt findes oplysninger om min families del af denne gren.

Jeg har ingen oplysninger om eventuelle efterkommere til Jens S�rensen �vrige b�rn:
Jan Jensen (1786-1834), S�ren Jensen (1792-??), Karsten Jensen (1800-??)

Hvis du er en af Jens S�rensens (mere end 1000) efterkommere eller har kendskab til nogle, vil jeg meget gerne kontaktes.

Derved h�ber jeg at f� suppleret de 3 f�rstn�vnte Familie Websteder med tilf�jelser efter 1986, samt f� flere oplysninger om efterkommere til de 4 b�rn, som ikke er omtalt i bogen.

Med venlig hilsen

Ole Dalsgaard Jensen - Webmaster Find-Relation

Jens S�rensen skib St. De Metrio

Portr�t af Kaptajn Jens S�rensen, Strellev

Redigeret af Find-Relation
Til top
S�ren Jensen Se drop down
Guest Group
Guest Group
Indl�g funktioner Indl�g funktioner   Tak (0) Tak(0)   Cit�r S�ren Jensen Cit�r  BesvarSvar Direkte Link til dette Indl�g Sendt: 08Oct2007 kl. 12:16am

Hej,

Jeg er faldet over noget, som har undret mig en del. Men hvis jeg lige skal pr�sentere mig f�rst, s� hedder jeg S�ren Jensen og min morfar mener at vi skulle v�re efterkommere efter Karsten Jensen - den sidste af Jens S�rensens 7 b�rn.

Men du skriver p� siden her, at Karsten er f�dt i 1800, men hvis man kigger p� folket�llingen fra Februar 1801 (kan findes p� www.arkivalieronline.dk), der synes jeg bestemt at kunne l�se ud af den sidste side, at Karsten skal v�re 2 �r gammel, og derfor n�rmere v�re fra sidst i 1978 el. tidlig 1979?

Til top
Find-Relation Se drop down
Admin Group
Admin Group

Medlem siden: 08Jan2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 156
Indl�g funktioner Indl�g funktioner   Tak (0) Tak(0)   Cit�r Find-Relation Cit�r  BesvarSvar Direkte Link til dette Indl�g Sendt: 08Oct2007 kl. 12:32am
Hej S�ren

Tak for din henvendelse.
Du har ret. Jeg havde overset aldersangivelsen i Folket�llingen, som jeg ovenik�bet havde refereret til i dette link FT-1801.

Du er meget velkommen til at kontakte mig via Email (ole.dalsgaard@gmail.com), da jeg er meget interesseret i oplysninger om Karsten Jensens gren, som jeg ikke har noget om i forvejen.

Tilf�jelse:
Jeg har nu taget hul p� Karsten Jensens gren, hvor jeg til en begyndelse har disse oplysninger.
M Karsten Jensen StamPerson
F�dt:1799 Strellev
D�d:18??
Job FT-1845 Lever af sin jordlod i Hallum By, Kvong sogn, Ribe Amt
Job FT-1834 Husmand Hallum By
Job FT-1840 Husmand Hallum By
Job FT-1850 Huusmand Hallum By
Kilde FT-1801
Partner
Gift -
F Ane Nielsdatter
F�dt:1791 Kvong sogn, Ribe Amt (216�r Siden)
Kilde FT-1845
Kilde FT-1834
Kilde FT-1840
Kilde FT-1850

B�rn
F Kirstine Carstensdatter B�rn
F�dt:1831 Kvong sogn, Ribe Amt (176�r Siden)
Kilde FT-1845
Kilde FT-1834
Kilde FT-1840
Kilde FT-1850

Jeg modtager gerne supplerende informationer.

Med venlig hilsen

Ole Dalsgaard Jensen

Redigeret af Find-Relation - 09Oct2007 kl. 6:13pm
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret p� 0,242 sekunder.