Efterkommere til Jens S�rensen, Strellev |
Besvar |
Forfatter | ||||||
Find-Relation
Medlems Profil
Send personlig besked
Find medlems indl�g
Bes�g medlems hjemmeside
F�j til venneliste
Admin Group Medlem siden: 08Jan2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 156 |
Indl�g funktioner
Tak(0)
Sendt: 17Feb2004 kl. 10:11am |
|||||
4 Familie Websteder p� Find-Relation omfatter efterkommere til Kaptajn Jens S�rensen, Strellev (1733-1817) . 3 af Familie Webstederne er prim�rt baseret p� oplysninger fra bogen EFTERKOMMERE EFTER KAPTAJN JENS S�RENSEN STRELLEV 1733 - 1986: Kirstine Johannesdatter Sl�gt, efter hans 2. barn Johannes Jensen (1788-1865) - http://find-relation.dk/JohannesJensenTree.htm Undertegnede er TipOldebarn til hans 3. barn Bodil Kirstine Jensdatter (1790-1847). Jeg har ingen oplysninger om eventuelle efterkommere til Jens S�rensen �vrige b�rn: Hvis du er en af Jens S�rensens (mere end 1000) efterkommere eller har kendskab til nogle, vil jeg meget gerne kontaktes. Derved h�ber jeg at f� suppleret de 3 f�rstn�vnte Familie Websteder med tilf�jelser efter 1986, samt f� flere oplysninger om efterkommere til de 4 b�rn, som ikke er omtalt i bogen. Med venlig hilsen Ole Dalsgaard Jensen - Webmaster Find-Relation Jens S�rensen skib St. De Metrio Portr�t af Kaptajn Jens S�rensen, Strellev Redigeret af Find-Relation |
||||||
S�ren Jensen
Guest Group |
Indl�g funktioner
Tak(0)
|
|||||
Hej, Jeg er faldet over noget, som har undret mig en del. Men hvis jeg lige skal pr�sentere mig f�rst, s� hedder jeg S�ren Jensen og min morfar mener at vi skulle v�re efterkommere efter Karsten Jensen - den sidste af Jens S�rensens 7 b�rn. Men du skriver p� siden her, at Karsten er f�dt i 1800, men hvis man kigger p� folket�llingen fra Februar 1801 (kan findes p� www.arkivalieronline.dk), der synes jeg bestemt at kunne l�se ud af den sidste side, at Karsten skal v�re 2 �r gammel, og derfor n�rmere v�re fra sidst i 1978 el. tidlig 1979? |
||||||
Find-Relation
Medlems Profil
Send personlig besked
Find medlems indl�g
Bes�g medlems hjemmeside
F�j til venneliste
Admin Group Medlem siden: 08Jan2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 156 |
Indl�g funktioner
Tak(0)
|
|||||
Hej S�ren
Tak for din henvendelse.
Du har ret. Jeg havde overset aldersangivelsen i Folket�llingen, som jeg ovenik�bet havde refereret til i dette link FT-1801.
Du er meget velkommen til at kontakte mig via Email (ole.dalsgaard@gmail.com), da jeg er meget interesseret i oplysninger om Karsten Jensens gren, som jeg ikke har noget om i forvejen.
Tilf�jelse:
Jeg har nu taget hul p� Karsten Jensens gren, hvor jeg til en begyndelse har disse oplysninger.
|
|
Partner | ||||
---|---|---|---|---|
Gift | - |
|
---|
|
B�rn |
|
---|
|
Besvar | |
Tweet
|
Skift forum | Forum tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |